КОНСПЕКТ УРОКУ







2 клас
Тема: Ігри та іграшки.
Мета:

Обладнання: Підручник,робочий зошит,картки,малюнки,іграшки, презентація до уроку,відеозапис,аудіозапис.

Хід уроку: 
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання.
- Учні вітаються один з одним та з учителем піснею  “Hello”.

- відеозапис пісні

2. Повідомлення теми та мети уроку.
На дошці записана тема сьогоднішнього уроку.
        – Давайте прочитаємо її.
         ( тема на дошці заклеєна карточками зі словами, вчитель називає
          слово, діти перекладають його на англійську мову і знімають по одній
         карточці).
So, the theme of our lesson is “ Games and toys”.
Today we are going to have an unusual lesson:

Т. Today we are going to have an unusual lesson: we'll have unusual marks, we'll go to the cafe, read, speak, play games, learn a lot of new words and expressions and interesting things on the topic “Food and Meals”.
3. Уведення в іншомовну атмосферу
- Фонетична зарядка.
Тім і Том грають в «магазин». Магазин Тіма-це іграшковий магазин. Том зайшов туди, щоб купити все,що потрібно для гри. Він дуже поспішав і тому тяжко дихав [h]-[h]-[h]-[h]-[h] и пихтів [b-p]- [b-p]- [b-p]-[p]-[p]-[p]. Потім він відпочив, подивився на вітрину і сказав: a doll, a ball, a drum, a robot, a teddy bear, a plane. Том довго роздивлявсь вітрину, дивувався всім іграшкам: [ɒ]-[ɒ]-[ɒ]-[ɒ], [u:]-[u:]-[u:]-[u:], [əʊ]- [əʊ]- [əʊ]- [əʊ]. Тім подивився на друга і посміхнувся  [i:]-[i:]-[i:]-[i:]. Потім привітав його: “Hello, Tom!” Том зрадів і сказав: Hi, Tim
Давайте  подивимось і скажемо, що є в магазині Тіма.
ІІ. Основна частина уроку.
1. Повторення та закріплення лексики теми в ігровій формі.
а) Гра «Крок – слово»
З кожного ряду запрошуються по одному учню (3 учні). Кожен учень по – черзі починає робити кроки, називаючи англійські слова теми «Ігри та іграшки». Учасники не мають права зупинятись. Перемагає той, хто зробить найбільше кроків, назвавши найбільше слів.

б) Read the words and divide them into two groups:
      pen      pencil doll    book    train   robot     balloon       bear 
       desk   rubber       ruler    pencil case     ball   bike     kite     car


                                 
                                     


в) Гра « Big eyes»
Викликаються два учні, на спини яких чіпляються картки із зображенням певних предметів( мяч, лялька і т. д.). Далі вчитель називає якусь тварину ( a hare, a fox, a frog, a bird, a fish etc.), і учні повинні почати рухатися, імітуючи рухи цієї тварини та намагаючись водночас побачити, що на спині в іншого. Хто перший побачить складає речення: This is a ball.


г) Writing .  Work in pairs.     Odd one out.
   Pen              pencil           doll              book  ________________________
Train           robot            balloon       yellow    _____________________
Pink             doll               red               black   _______________________
 Cat              dog                bear            desk   _______________________



(команды получают часть пазла).

2. Вивчення нових ЛО
Впр.1 стор.84
РЗ впр.1,2 стор.44
3. Робота в парах
Впр.3 стор.84

4. Фізкультхвилинка.
Притомилися малята
Час нам всім відпочивати!
Teddybear, teddy-bear
Turn around.
Teddybear, teddy-bear
Touch the ground.
Teddy –bear, teddy-bear
Show your shoe.
Teddy –bear, teddy-bear
That will do.
5. Читання
а) Вивчення правила читання буквосполучення all. Пояснення вчителя.
б) 
Впр.5 стор.85

6. Практикування учнів в усному мовленні.
 Презентація проектів на тему: My favourite toy
Чотири групи учнів презентують свої проекти.
І. Doll.
My  favourite toy is a doll. My doll’s name is …It is nice and big. The doll can stand and sit. It is mum’ s present.
My Doll
My Doll is so pretty,
Her eyes are so blue,
Her cheeks are so rosy,
Her dress is so new.
II. Robot.
My  favourite toy is a robot. My robot’s name is …It is new and big. The robot can stand. It can  sit. It can rise hands. It is fun!
III.Animals.
My  favourite toy is a teddy-bear. My teddy-bear’s name is …It is good and big. The teddy-bear can stand and sit. It is mum’ s present.
My  favourite toy is a cat.
My  favourite toy is a mouse.
Cat: Little mouse, little mouse,
        Where is your house?
Mouse: Little cat, little cat,
             I have no flat.
           I am a poor mouse,
           I have no house.
Cat: Little mouse, little mouse,
        Come into my house.
Mouse: Little cat, little cat,
             I cannot do that,
             You want to eat me.
IV. Cars.
My  favourite toy is a car.  It is nice and big. It is new. It is dad’ s present. I have got many cars at home.
7. Перегляд мультфільму “Toys”

ІІІ. Заключна частина уроку.

5.3. Підведення підсумків уроку.
- Гра «Мікрофон»
Діти беруть в руки мікрофон і відповідають на питання: Що сподобалось на уроці, а що не сподобалось?

5.4. Оцінювання. Your marks are
Учитель: Справжня дружба завжди
                 Створює дива
                 Здійснюють бажання
                 Чарівні слова
             Я всім вам бажаю
             Досягти мети
             Хай мрії здійсняються
             Mов казкові сни!
Thank you very much for your work. Our lesson is over. Stand up, please! Good- bye. I wish you good luck!

5.3. Підведення підсумків уроку.
4. Рефлексия деятельности.
Ребята, если у вас всё получилось на этом уроке, нарисуйте улыбку. Если не всё удалось, нарисуйте грустную улыбку.


- Гра «Мікрофон»
Діти беруть в руки мікрофон і відповідають на питання: Що сподобалось на уроці, а що не сподобалось?

5.4. Оцінювання. Your marks are
Учитель: Справжня дружба завжди
                 Створює дива
                 Здійснюють бажання
                 Чарівні слова
             Я всім вам бажаю
             Досягти мети
             Хай мрії здійсняються
             Mов казкові сни!
Thank you very much for your work. Our lesson is over. Stand up, please! Good- bye. I wish you good luck!


- Final marks for the lesson.  Home work.
I thank everybody. You were very active. The lesson is over.
   Raise your head,
   Jump up high,
   Wave your hand
   And say: “Goodbye”. 

Д/З впр.4,6 стор.85






Немає коментарів:

Дописати коментар